torsdag, januari 11, 2007

min älskling har ett hjärta av snö (is??)

det är ändå ganska kul att fylla år måste jag säga. det har varit en trevlig dag, me like.

jag har blivit ganska "känd" för att kunna prata, prata, prata och prata tills varenda människa är trött på mig. det händer till och med att jag blir trött på mig själv och min egen röst. men oftast är det inte bara det utan det är även att jag pratar, pratar, pratar och pratar om saker som folk antingen redan är trötta på (för att jag har pratat så mycket om det redan) eller som jag får dem att tröttna på. men det kan jag faktiskt inte hjälpa. tro mig, jag försöker faktiskt hålla tyst ibland, men det är inte alltid det går. nu är det tvärtom. jag skulle vilja prata, prata, prata och prata (även fast det bara är jag som vill), men jag kan inte. det blir liksom bara tyst, orden stockar sig i halsen. jag vet inte vad jag ska säga. jag vill bara prata om det, men jag kan inte, jag vågar inte, det går inte.

på tal om klockor.. ;) .. nämen på tal om ingenting. winnerbäck, lasse. i want. varför blir det inga konserter iår? för att du jobbar på nytt material, jag vet, men ändåååå. i need.

Inga kommentarer: