måndag, januari 01, 2007

GOTT NYTT 2007 !

låg i sängen och tittade på min tavla "PLEASE DON'T TALK TO ME I FALL IN LOVE SO EASILY" och tänkte "jaha, då var det nytt år..". jag tror till och med att jag glömde kolla på raketerna inatt, och sa jag överhuvudtaget gott nytt år till någon? GOTT NYTT ÅR! men det känns jävligt bra (förutom att jag mår fruktansvärt just nu, men det hör väl 1 januari till i guess..) och jag är hoppfull och förväntansfull och beredd för nytt. jag hade jättetrevligt igår/i natt och jag tror att det var början på nått bra (jag hoppas det iallafall).
borta bra, men hemma bäst brukar man ju säga. jag skulle vilja säga borta helt sjukt bra, men hemma alltid lite bättre. för vi har haft en helt fantastisk semester i 3 veckor och av någon underbar anledning har jag inte längtat hem. men att komma hem till sin egen säng, en riktig garderob (inte ha alla kläderna huller om buller i en resväska), stereon & alla skivorna, hemmalagad svensk mat och alla vänner, det är alltid lika skönt. vi ska ha hemmalagade köttbullar, potatis och brun sås till middag och jag tror inte jag kan beskriva nog hur gott det ska bli!
ja, sammanfattningsvis så kan jag väl säga att jag älskar att leva, att mina nya skivor är skitbra och att THERE'S PLENTY MORE FISH IN THE SEA! (men hur ska jag någonsin orka packa upp min resväska?!?)

Och du vet att varje dag du lämnar död, gör dagarna att leva lite färre..

Inga kommentarer: