torsdag, januari 04, 2007

för det är så det är

och jag längtar till imorgon kväll när vi ska kolla på filmer och äta pringles och skvallra och fnissa och grubbla och ja, allt det där som jag redan vet nu att vi kommer göra. och jag längtar. och jag är alldeles för seg i huvudet för att jobba och jag orkar inte. och jag kollade på prison break idag och det är helt sjukligt spännande och pulsen rusar i höjden. och jag är tankspridd och jag vet knappt vad jag tänker och jag vågar inte och jag är rädd och inbillar jag mig? och jag orkar inte. och jag kollar på fotona från nyårsafton hur många gånger som helst. och länge leve kameran! och det är roliga bilder och bra och jag tycker om dem. och jag är allmänt rastlös och trött och jag borde gå och lägga mig, men jag måste duscha och så ska jag kolla på mera prison break och så vill jag lyssna på musik. och jag älskar mina nya skivor. och igår spelade jag daniel powter och james morrisson hela dagen och idag har jag spelat take that och ryan cabrera och alla de skivorna gör mig glad. och imorgon blir det red hot chili peppers och michael bublee och kanske lite winnerbäck. och jag orkar inte jobba imorgon. men sen väntar tusenbröder och alla andra filmer. och jag måste vara pigg då, inte sova. och jag vet inte vad jag håller på med?

Inga kommentarer: