onsdag, januari 17, 2007

det närmar sig

jag kan inte fatta det. eller egentligen är det nog för att jag inte vill fatta det. men oavsett vad, så flyttar challe på lördag. på lördag. fast i natt drömde jag att vi var i stockholm och challe gick på kurs och jag sprang omkring i ett köpcentrum medans jag väntade på att hon skulle sluta. så kanske det kommer bli ändock. när vi kommer och hälsar på. gud vad jag längar. jag vet redan nu att vi kommer att ha så obeskrivligt kul och det blir nästan som ett old-time-sleepover-party. nästan iallafall. haha. och så ska vi festa satan och crasha lägenheten.. eller nja, det var kanske inget jättebra drag, men ja ni fattar.. iiiiiiiiiiiii.

2 kommentarer:

Anonym sa...

speciellt det där med att crasha lägenheten tycker jag om! //östermalmsgrrrlllllll

Anonym sa...

superbra tanke tycker jag allt!! :)