söndag, januari 21, 2007

another weekend went by..

denna helgen har varit lugn, och ganska slö. men det har varit riktigt skönt. kan inte minnas när jag hade en sån här helg sist. har inte gjort så mycket, "städat" i datorn och brännt foto och fixat skivor och dvds och sådana andra saker som man borde gjort för länge sen. nästa projekt är att göra klart resedagboken, london & thailand, och sen när pengarna har trillat in (torsdag, yes! finally) så ska jag ta mig an garderoben. den behöver få sig ett litet uppsving och lite ordning & reda. detta är sista veckan på länge jag bara jobbar 3 dagar, så ska försöka hinna med en del andra saker. imorgon blir det träning tills jag stupar. jag är så taggad och det var länge sen.. men snälla ge mig fint väder, så att det inte blir en plåga bara att cykla till gymmet..

Inga kommentarer: