torsdag, december 07, 2006

näst sista dagen på jobbet..

denna jävla blåsten som är, den håller på att ta livet ur mig när jag cyklar till och från jobb.. men imorse tänkte jag, näst sista dagen, näst sista dagen.. och då kändes det iallafall lite lättare! :)
"Men som jag har sagt innan, känn inte att du åker ifrån något och att det inte är här när du kommer tillbaka.. för det är det. " och jag upprepar detta gång på gång i huvudet och hoppas och hoppas. om jag bara hade vetat säkert att det verkligen är så hade det varit ännu lättare att åka bort. men vad kan jag göra annat än att hoppas?

4 kommentarer:

Charlotte sa...

vi borde ta en torsdagsöl/glas vin/drink. blev inget med bian btw.

Charlotte sa...

ok. aja jag är ändå påväg att bli sjuk känner jag, lika bra det liksom. "oavsett vad" med timbuktu är det. brilliant text, hela låten

Charlotte sa...

nej iofs inte men men. nope no mail here :/

Charlotte sa...

Vi borde ta en fredagsöl/glas vin/drink .. haha jag raggar mkt på dig idag ;) nej men ska vi chillin på fredag och prata lite bara?