fredag, november 10, 2006

TJA

idag åker vi till växjö. det ska bli skönt att komma bort lite. inte för att jag inte gillar att vara här eller allt som händer här, för det gör jag, men ibland behöver man liksom en liten paus. en liten paus från slentrian, varje helg är likadan typ. lite nytt, lite nya människor. inte för att jag inte vill vara med de människor som finns här, för det vill jag ju, även fast jag kanske inte borde vilja vara med en del, men ändå liksom, man behöver komma bort liksom. och bara känna efter typ. och växjö ska bli sjukt kul! yeeah.

imorgon är det 1 månad till thailand, heaven!
imorgon är det 2 månader till min 20 års dag, snyft.. jag vill inte bli gammaaaal! hah.

3 kommentarer:

Charlotte sa...

thailand... jag vill också. men jag tror nog att du är lite avundsjuk på mig som ska lägga klappar under granen, känna doften av glögg-granbarr-lussekatter-apelsin osv, se svenssom svensson ala "var är min lille vän?!", titta på luciatåg, pulsa omkring i snön, sova länge och vakna upp med en stjärna i fönstret och frysa fingrarna av mig! (haha nej du är inte alls avundsjuk, bara lite!) HERREGUD hur ska jag klara mig utan dig i 3 veckor?! och dessutom på julen när man ska vara men de man älskar!!! JAJA MAILA OCH SMS MKT!

psychoo sa...

klart att jag är lite avundsjuk.. fast kylan byter jag gärna ut mot lite värme för ett tag :) . synd är ju att jag missar luciatåget som du skulle gå för chrasse o mig, men chrasse får filma det till mig.. för nu har du sagt det sååå ;) .. JAJA MAILA OCH SMSA MKT! hah.

Charlotte sa...

ja det är synd och skam att du missar det faktiskt. jag som har planerat och så, sjukt otajmat att åka till thailand liksom!! och minimicrojulafton får vi ha på nyårsafton, grattis liksom! (nej jag är i n t e bitter!) LOVE!