onsdag, november 15, 2006

recovering

idag har jag bara tagit igen mig. så härligt. och tänkt en hel del och kommit fram till en del bra saker. jag ser fram emot en helg hemma i hemmets lugna vrå. jag vill inget annat faktiskt. framför allt så orkar jag inte med allt längre. så det ska bli en bra helg.
kollat ytterligare 3 vänner-avsnitt idag. och äntligen hittade jag det där avsnittet som är så fruktansvärt kul, the one with the thumb. när ross härmar snurre sprätt. haha. sist jag såg det fick jag se det två gånger för att du tyckte det var så kul och skrattade så mycket. men då var min koncentration nog inte helt inriktad på vänner direkt och jag skrattade mest åt dig faktiskt. idag insåg jag hur kul det var och var tvungen att se det 5 gånger. haha. skrattade högt varenda gång. helt sick. haha.
nu ska jag gå och kolla på några vänner-avsnitt till (men först ska jag nog se snurre sprätt-imitationen en gång till .. hah) . sen ska jag läsa kurslitteraturen till kursen som är om bara 1,5 vecka nu. jaaaooouuu! stockholm here i come!

1 kommentar:

Charlotte sa...

hej. sorry mina pengar är slut på mobilen. mmm jag är hemma tyvärr, vanliga mensvärken hej! hoppas allt är bra. puss