måndag, november 20, 2006

och så den obligatoriska...

Idag är det måndag och jag är ledig, som vanligt. Var och tränade i förmiddags och guess vem som var där? Jo, han som jag tyckt varit den snyggaste, hetaste människan på hela jorden. Kul att se honom igen, det var länge sen, och fortfarande är han så där fruktansvärt snygg, men det där med att tappa andan så fort jag såg honom har jag nog växt ifrån ;) .. (undrar om han fortfarande hookar med henne btw?)
Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Grejat med lite olika små-projekt. Kollade precis igenom alla videos som Challe filmat med sin mobil också. Det är kärlek det. Älskar dem. Som att höra mig sjunga "fy fan vad jag är bra" utan röst typ, att höra oss skrika till boten anna, midsommar-filmerna som ser ut som allt annat än vad det egentligen är, "får jag skälla på dig idag?!?!" "får jag deeet?", diverse ängelholm-immitationer, den felparkerade bilen mitt i gatan och så de klassiska "Var är vi nu?!" och "vadåå madde?!? vilken viiideooo?".
och nu lyssnar jag på min "våren 06 - skiva, vol 2" . damn, it's good!

1 kommentar:

Charlotte sa...

DEN OBILIGATORISKA :D ! weee! ja vi är the world's greatest helt enkelt. och vilken viiiiideeeooo menar du egentligen hehe?!