lördag, november 18, 2006

nobody puts baby in the corner

faktum är att life's good ändå. tänk vad skönt att kunna säga det och faktiskt mena det igen. som jag sa igår var det den bästa dagen på länge. arbetsdagen var inte så hemsk, utan jag hade faktiskt kunnat jobba ett par timmar till utan problem. kvällen var ännu bättre. det var mysigt att gå på bio igen. djävulen bär prada var bra. sällskapet var bra. lilla bilutflykten var bra. vi är bäst.
idag är en dag då jag bara ska göra precis vad som faller mig in. jag ska mysa omkring utan krav och utan måsten. jag ska fortsätta fylla på energilagret och det positiva tänkandet. jag ska ladda upp för en ny vecka som jag ska utnyttja på bästa sätt. och nästa helg som ska utnyttjas mycket och väl ;) . sen försvinner jag till stockholm ett par dagar, sen är det dags att börja packa och planera inför thailand för sen åker jag igen, och sen är året snart slut. gosh vad snabbt det har gått!

but best of all, i can see the light.

Inga kommentarer: