torsdag, november 23, 2006

ljuva torsdagkväll

lite vin en torsdagkväll då man är lite så där allmänt jobb-seg i huvudet är nog den bästa idén på länge. härligt avslappnad och lugn blir man och all nervositet och oro försvinner. nackdelen är väl att man blir lite så sentimental också, fast det är rätt mysigt ändå. lite saknad och längtan kommer över en igen dock. i annat sällskap hade samtalet nog tagit en helt annan vändning om jag hade fått bestämma, så kanske var det tur att jag var i det sällskapet jag var. för allas bästa.

men jag menar liksom "han e här, han e där, han e mister cool" ...

(nån dag ska jag reda ut det här med samantha jones och charlotte york också. (exemplariskt bildval också va?!) eller det är kanske precis det jag inte ska?! hah. kanske bäst så? det man inte vet har man inte ont av... mohaha. jaaajaaaa se fram emot lördag!)

2 kommentarer:

Charlotte sa...

1. vin jaaaaaaa!
2. blev tårögd på riktigt av charlotte york bilden, för jag kunde liksom se dig där på ditt eget bröllop.

LOVE //carrie ;)

Charlotte sa...

JAG ÄR FULL FORTFARANDEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TJAAAA! och grannen sjunger aka fyllesjunger för full haaaaaaaaaaaaaaals