fredag, november 17, 2006

i can see you with my t-shirt on, i can see you with nothing on..

den obligatoriska bloggningen.. okej då :)

dagens tråkiga1: upptäckte imorse att min green day-bullets in a bible-skiva är borta! fodralet är tomt! så jag letade igenom alla andra cdfodral också, men den finns ingenstans! det är djupdykning i alla husets skivfodral när jag kommer hem. i want ya back!
dagens tråkiga2: jag är pank. pengar är iof en världslig sak, men ändock.. jag vill köpa en massa juuuuuuu..

dagens bra1: är egentligen gårdagens, du gör mig glad, hälsosamt glad. och det är bra.
dagens bra2: är naturligtvis också att jag har världens bästa vänner! no doubt about it.
dagens bra3: ikväll vankas det bio och det ska bli kul och avslappnande och mysigt. det var länge sen det var bio sist.
dagens bra4: jag mår bra idag och har bra tankar i huvudet.

hmm.. det finns säkert en massa massa mer, men summa summarum är iallafall att det är bra med det mesta för tillfället.

och pannkakor vill vi inte ha fler, nejtack.

Inga kommentarer: