onsdag, november 22, 2006

dress and drink, dresses & drinks

efter att ha varit blockerad från min egen blogg hela dagen har allt återigen återgått till det normala. fint. dagen har varit lugn, men trevlig. en sväng i stan och sen hem för lite kvalitetstid med mina vänner, mina in real life vänner, och presenterat dem för mina vänner, mina tv vänner. haha. planerade helgen gjorde vi också. äntligen utarbetades ett tema; dresses & drinks. perfekt! iallafall om jag hade haft en alldeles stunning klänning att ha på mig, men nu är det ju så att jag inte råkar ha det. faktum är att jag har typ inga klänningar alls. så nu krävs det att jag tänker ut en bra plan snabbt.. ;) helgen ska bli bra, det vet jag redan. jag längtar. jag hoppas bara att jag inte längtar efter fel saker.. och blir besviken. men nä, helgen kommer bli bra. och ensam är stark! så det så.
ikväll var det fotboll och min min min hetis spelade och var söt söt söt. sånt gillar vi. det var förståss OC också ikväll och musiken var bra som alltid! måste snart catcha upp lite OC-musik från de senaste avsnitten känner jag.
imorgon är det julshow (vafäään, är det jul snart?!?) och middag. trevligt. vuxenpoäng i allra högsta grad tycker jag. på fredag kommer äntligen lönen, efterlängtad. måste nog dock försöka mig på en budget för att få det att gå runt. och försöka följa den också. det är kanske svårare. och på fredag är det 9 månader också ja, TJA! (det kunde varit en bebis.... hah) på lördag är det kalas och jag funderar på om jag ska baka den där blåbärspajen som jag så sugen på. men frågan är ju om jag kan? vill ju ha den så där vacker old american style med rutmönster ovanpå liksom? hihi. vi får se hur det blir med den saken tror jag. och sen är det bara to dress and start to drink. dresses & drinks. det är vår kväll!

2 kommentarer:

Charlotte sa...

tvekar inte en sekund på att du kan göra en sådan paj! ( känn charlotte york i dig! )

Charlotte sa...

aa okey. konstigt :/