måndag, november 06, 2006

don't be scared, no need to run

1. ser fram emot helgen i växjö mer och mer. det ska bli jätte kul. och challe och jag ska ha jättekul på våra tågresor. it's you and me and the train always liksom :) . och i växjö är det fest! what happens in växjö stays in växjö typ.
2. jag håller på att rensa bland mina lik i garderoben och det känns faktiskt ganska bra. ett är ute, ett är på väg ut och det tredje ska vi nog få ut snart också. (fast sen vet man ju aldrig liksom..) men bara jag tror på det själv så, men frågan är, gör jag det i alla 3 fallen?!?
3. jag känner mig redo att börja planera nästa galna (ganska galna iaf.. lagom är bäst som det brukar heta..) utekväll i malmö också. glöden försvann nångång där mellan lite för mycket av allt typ, men snart är jag nog igång igen.
4. kameran ska lätt med hela helgen. på tok för lite fotografering på sistonde! jag fullkomligt älskar att kolla på våra gamla foton om och om igen!
5. det finns planer och grejer att fixa och små projekt på gång. det finns tankar och idéer och jag mår bra idag. jag tror det var dessa 2 underbara små barn som fick mig att komma på igen att livet är the shit.
6. snart är det PB, jag menar, hur kan man annat än att längta? jaaooouu.
7. åh vad jag hoppas att allt löser sig för alla snart! i want us back!

Inga kommentarer: