onsdag, oktober 25, 2006

would you light my candle?

jajaaa..
det är typ vad som finns att säga idag. det är typ vad som sagts idag. haha.
en dag som har varat hur länge som helst. var det liksom idag vi var och tränade?
det är så kul att diskutera alla utekvällar, den ena värre än den andra, men så många som har varit helt sjuka och helt sjukt roliga! fler blir det, tro mig!
det känns så bra att jag kan prata bra om dig igen. att jag kan prata om allt bra som hänt. så länge jag kommer ihåg att det helt inte funkar bara. så länge jag lyssnar mer på hjärnan än hjärtat (ständigt denna kamp!). så länge jag kan förtränga dig och allt när jag inte orkar mer. när jag inte orkar tänka på allt. och så länge jag får bestämma. då är det ändå ganska bra. jag menar, det funkar ju faktiskt inte. inse!
nu undrar jag vad som händer till helgen. det ska bli så kul på lördag, ser fram emot det verkligen. men hur kommer det sluta? hur vill jag att allt ska sluta?

This is weird .
It's weird.
Very weird.
Fucking weird.

It's nothing
They turned off my heat
And I'm just a little
Weak on my feet
Would you light my candle?

Inga kommentarer: