tisdag, oktober 17, 2006

träningsvärk & skratt

har träningsvärk i både armar, ben och rygg idag. det var typ 100 år sen jag hade det senast, men det är så sköönt.. då känner man att man verkligen har tagit i liksom! det måste varit de där extra kilona jag slängde på och den otroliga koncentration jag hade på träningen igår som gjorde att jag ansträngde mig till mitt yttersta. jaja.. då har vi väl fått ut nått gott ur allt det onda iaf.. man får ju se det så liksom.

idag är andra dagen i rad som jag har skrattat så tårarna sprutat under middagen. visserligen inte något ovanligt här hemma, men nu har det varit mer välbehövligt än vanligt. så underbart härligt. igår var nog iof det sjukaste. halva familjen låg på golvet och skrek av skratt. (andra halvan satt fortfarande upp, men skrattade nästan lika mycket för det.) jag hade ont i hela kroppen och kunde knappt andas, men det var så fruktansvärt skönt för det var precis vad jag behövde. i love it. men vad skrattade vi egentligen åt? inte en aning faktiskt.

undra vad de nya grannarna tror? hah.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

härligt!

Charlotte sa...

haha mmm. men man kan ju inte klandra mej direkt hih