söndag, oktober 22, 2006

sista kortet är lagt

jag trodde sista raden var skriven, sista versen sjungen, sista kortet lagt.. ja ni vet. men se där, nädå. just nu tror jag bara att det är förvirring som råder i de flestas huvud, inte bara mitt alltså, utan även ditt och många andras. men ett är säkert iaf, du har ett sjätte sinne. och det är irriterande. men fan vad jag undrar vad som finns under ytan, längst in.. skulle så gärna vilja veta det bara. men..

"Jag har bytt lås på hjärtats alla dörrar
Sagt upp ditt hyreskontrakt
Och talat om för alla mina vänner
Att sista kortet är lagt
Oh, går du omkring och tror jag är förtvivlad
Och bara tänker på dig?
Och ångrar mig, hah, det kan du glömma
Om du vill veta om jag har slutat drömma
Och sover lugnt i min säng
Oh, jag önskar du var här nu så att du kunde se
Jag överlever utan dig "
"Jag ljuger så bra" - Linda Bengtzing
fast jag ljuger inte.

tråkigt att vissa skulle behöva bli indragna i det här också, eller indagen är kanske fel ord.. men onödigt iaf.
men det var kul igår i övrigt. att leka krig är otroligt underskattat. det var ju kul.. hah.

Inga kommentarer: