söndag, oktober 08, 2006

och så har det varit helg igen..

1. challe är 19. good shit! GRATTIS!

2. hur du hanterar situation är upp till dig, alla har vi ju olika sätt. men jag vet och du vet att jag vet och egentligen är det det som spelar någon roll. dina lekar och allt annat trams får du gärna behålla för dig själv dock. det blir inga fler ruta1 nu.

3. it's sooo 9th grade, but it was nice to see you're still alive :)

4. you're so damn hot och det gör mig frustrerad att veta att du är ett svin. haha.

5. jajaaa, tro att jag vill ha dig badly och tro att man kan göra vad man vill då. men jag är ingen snäll flicka och får jag inte det jag vill ha, när jag vill ha det, så får det vara. hahah. jajaaaaaa.

6. chrasse is the one to prata klarspråk. det är hon som ställer frågorna. det är hon som berättar svaren. hah.


en sick kväll som vanligt. en hel massa crazy stuff som vanligt. och detta måste vi köra en riktig powertalk på för att se vad som egentligen hände, för att prata skit om folk, för att analysera och kommentera. yess. good shit.

1 kommentar:

Charlotte sa...

jevla klockrent alltså. "its soooooo 9th grade"