måndag, oktober 09, 2006

jag är ju snart 20 trots allt..

jag räknar inte vuxenpoäng, det är trams. jag går direkt på pensionärspoängen, för idag har jag kollat på tv4s förmiddagsprogram, druckit kaffe och stickat. de ni. good shit. hah.
lite nyttighetspöäng har jag också samlat. genom att köra ett riktigt träningspass här hemma. innehållandes cykling, boxning, pilates (som jag lärde mig på tv4.. haha) och diverse andra styrketräningsövningar. sen har mina armar varit spagetti resten av dagen. good shit.

ett par slutsatser har jag dragit i dag också:
1. du måste ha ett sjätte sinne. för det är precis när jag har tänkt tanken att nu skiter jag i detta, som du hör av dig igen. och det är inte första gången det händer. jajaa sjätte sinne it is.
2. jag måste ha vänner dvd'erna. det är den bästa serien som någonsin skapats och det enda program jag kan sitta själv och skratta högt till. det är så jävla klockrent!

och snart är det prison break och det är amazing! dubbelavsnitt it is! that's good shit!

1 kommentar:

Charlotte sa...

du skriver roligt :)