lördag, september 30, 2006

Wått's dö madderfakking diil?

1. nu går sista bussen hem från stan, vi tog en tidigare, weeey. haha. första gången typ..

2. det har länge snackats om att kvinnor kommer från venus och män från mars. nu är jag helt fucking övertygad. kvinnor/tjejer och män/killar kommer inte från samma planet. vi har aldrig gjort och kommer troligtvis aldrig att göra.. (fast hoppas kan man ju alltid..) . nä, den dagen jag förstår mig på det manliga släktet, den dagen ska det firas. och jag bjuder!

3. jag tycker om spontana, lättsamma människor. du känner om det är okej att slå sig ner, du behöver inte fråga. spelar roll vem du är, spelar roll vem jag är så länge vi har trevligt tillsammans och kan prata med varandra.

4. varför är människor så jävla aviga? svartsjuka? jag är fri, jag gör vad fan jag vill. orka bry sig? bete er som människor så kanske det finns en chans..

5. söt. inte på. känner av situationen. trevlig. allmänt lagom. du? ja, du.

6. inget i livet kommer gratis, dagens konstaterande.

7. jag saknar min firre.

8. det har sagts mycket klockrent ikväll, tyvärr kommer jag dock inte ihåg allt. som vanligt.

9... men imorgon är det stor satsning! för deet är det. och sen är det backstage för oss, jajemen!

1 kommentar:

Charlotte sa...

klockreeeeeeeent. jajaaa ikvääälll!!!!