söndag, september 17, 2006

val2006

snook var faktiskt ganska tråkiga på radion i fredags. sega, sa liksom inte så mycket. jag nöjer mig nog med att titta på dem :) .. och lyssna på deras musik förståss.
fredags eftermiddagen spenderade jag nere i västra hamnen i solen och njöt av livet, så otroligt härligt. lördagen likadan. då var jag och C där igen och satt och skvallrade om allt som hänt och kommer hända och om tankar och känslor och ja ni vet, allt det där..
det sjuka är att jag inte kan sluta tänka på det! dessa tre faktorer som numera ständigt rör till det i hjärnan på mig. jag förstår inte vad som händer...
och idag är det slutfunderat vad det gäller valet iallafall. jag har bestämt vad jag ska rösta på, dock har jag inte gjort det än, men dte kommer under eftermiddagen..
idag är det söndag, en ganska seg sådan. men imorgon kommer challe hem! ska bli så kul att få höra om allt som hänt och få se allt hon köpt och så! wiii.

1 kommentar:

Charlotte sa...

madde! send me some textmessages about the election! i want to know! and who did u wote for!! I havee soo much too tell yoooouuu .. u have noo idea! some esp house on monday afternoon mabye (vet ej hur man gor frageteckan haha)