måndag, september 11, 2006

ny vecka

idag vaknade jag 2,5 timme senare än planerat, men det var skönt att sova ut. stiger upp och ser att solen skiner! jag älskar vädret!! klär mig i shorts, det gäller ju att passa på ju, och beger mig mot stan precis som planerat. fick gjort vad jag skulle, bl a växla pengar till challe så att hon kan köpa skor till mig i londres :) .
sen satte jag mig med en islatte på trappan vid kanalen och planerade lite i min kalender och så. och enbart njöt av livet och vädret. solen värmde mig och jag hade kunnat sitta där hur länge som helst. jag älskar att bara sitta där och njuta.
men var tvungen att dra mig hemåt efter ett tag för att påbörja mitt uppdrag. idag, 6 dagar innan valet, ska jag sätta mig in i vad alla partier tycker och tänker och allt annat som valet2006 innebär. lycka till säger jag bara. jag vet att det inte kommer funka, men jag ska göra mitt bästa för att vara en god medborgare, så får vi se hur det går.
och nu ska jag snart sticka iväg och träna med challe också!

imorgon väntar lunch med mina babes och jag längtar redan och hoppas på att vädret blir lika underbart som idag! ååh.

1 kommentar:

Charlotte sa...

GÖKBOET IT IS