måndag, september 04, 2006

nu

så ja, nu funkar internet igen.

två crazy helger har det varit på raken nu. och av någon anledning har jag känslan av att det inte var den sista crazy helgen denna hösten.
kanske fick man lite för mycket av det goda? men ibland är lite för mycket av det goda ändå ganska bra. och never again var det. men blir det verkligen så?
det har iallafall varit trevligt, och alla dessa människor med konstiga smeknamn är ganska roliga, hah.

det där andra, det föll i glömska nånstans under malmöfestivalen typ, vilket jag tycker är helt sick. men det tänker jag inte analysera mera. inte här och inte nu iaf. det får gå som det går.

som det mesta andra.. varför är det jag som ska behöva tänka på handlingar och konsekvenser? det är faktiskt inte rättvist.

imorgon ska det iallafall jobbas. och det ska bli både kul och skönt att få komma utanför dessa fyra väggarna, gör något vettigt och tjäna pengar! mohah.

annars så har jag väl inte så hemskt mycket att säga tror jag. livet leker och det är inte mycket man kan göra mer än att hänga med!

/m

Inga kommentarer: