fredag, september 08, 2006

blandat 3

och här sitter jag på jobb och lyssnar på en av mina favorit skivor. blandat 3 som jag brände för typ 100 år sen, eller iallafall 4 typ.

1. Ronan Keating - When you say nothing at all
en klassiker som aldrig förlorar sin charm. som tur är kan jag fortfarande lyssna på den, trots att jag förstörde den helt genom att sjunga med min vackra falsksång i skolan, haha.
2. Michael Michailoff - Girlfriend
gammal goding från fame factory. hah.
3. J.Lo - Jenny from the block
inte så bra egentligen, ganska uttjatad, men här bli allting bra :)
4. Shania Twain - I'm gonna getcha good
riktig klassiker som relaterar till många saker, som hände för typ sådär 4 år sen ja..
5. Jamie Meyer - Iyeaho
Jamie liksom, det är ju klockrent!
6. Det regnar på malmö stadion
mysig låt.
7. Craig David - What's your flava
ganska tråkig ja, men ändå.
8. Wycleaf Jean - Perfect Gentlemen
denna är också rätt tråkig ja, men den hör till skivan liksom.
9. R.Kelly - The worlds greatest
en av the worlds greatest låtar!!!!!!!!!!!! så bra, så härlig. kommer aldrig glömma när vi hörde den i Challes bil.. det är minnen det.
10. Jamie Meyer - Psycho
Jamie igen såklart. Och psycho, i'm a psychoo toooooo.
11. Wilmer X - Ribba in
denna låten ger mig så sjukt härliga känslor. Jag får fjärilar i magen av den direkt. Oooo.
12. Magnus Uggla - Kan det vara kärlek
fin.
13. Darren Hayes - I miss you
darren hayes är bra och denna är en av hans bästa. love it.
14. Johannes Kotschy - And that's why I love you
tjena popstars för 4 år sen ja!
15. Gareth Gates - Anyone of us
ganska hemsk.. haha
16. TQ - Westside
brabra.
17. Cyndi Lauper - Time after time
helt underbar.
18. Sasha - If you belive
love.
19. Letters to cleo - Cruel to be kind
riktigt bra, är med i "10 orsaker att hata dig", som är en av mina favvofilmer, dessutom-
20. Marvin Gaye - Sexual Healing
härlig.
21. Joe - Peep show
jäääs.

ja, otroligt bra låtar (de allra flesta) men allra bäst blir de liksom tillsammans. de ska komma efter varandra i denna ordningen, det är liksom så jag kan dem och så jag tycker om dem. en bra skiva från en tid som jag tror var ganska bra också. iallafall vad jag minns. (eller vill minnas kanske?)

i'm the worlds greatest!!!!

Inga kommentarer: