måndag, september 18, 2006

18/9

jag gjorde min plikt som samhällsmedborgare. jag satte mig in i politiken, lite sent, men jag lovar, jag gjorde det grundligt och mycket ordentligt och jag kan motivera varför jag röstade som jag gjorde. ja för röstade gjorde jag och följde valvakan gjorde jag också. till typ tio över ett i natt när den sista valvakan (svt1) finally tog slut. men det var faktiskt ganska intressant måste jag erkänna..

idag var jag och tränade, trots att jag totalt tappat motivationen, men den ska jag se till att leta upp illa kvickt igen. det håller inte annars liksom..
och så har jag jäst nere i västra hamnen igen :) .. med challis. mycket mycket trevligt att ha henne hemma igen! och kul att höra allt skvallret.. hih. och mina nya skor fick jag också ja.. många ballerina skor blir det.... and i liiiiiiikeeeeeeeee! tackelitacktack :) !

Inga kommentarer: