torsdag, augusti 03, 2006

vecka 30, lördag

jag har inte skrivit om det innan, det kom väl för mycket ivägen antar jag, men lördagen som gick var amazing. den började nog på det bästa sättet som nånsin går, det var det bästa. (det ska inte vara såhär som det är nu, det ska vara så som det var då! förstå det!) sen efter en tripp till ikea var det snart kväll. kvällen bjöd till fest och det var otroligt kul. (det har blivit så många roliga festminnen nu på senaste tiden.. i lööv.) det var kul att träffa folk som är kända sen tidigare och snacka mimfestival och gamla skolan och så, det var kul att träffa nya folk och dansa och sjunga och ha kul, och det var kul att vara med vänner som alltid gör allting till det bästa och som aldrig missar en chans till att posa på foto! har kollat på fotona från den kvällen hur många gånger som helst och jag vill bara tillbaka! men av nån konstig anledning slutar kvällarna alltid med att jag ligger på golvet.. jag förstår inte riktigt den?! .. hah.

- Vecka 30 was the shit. -

(minus några timmar där på slutet, men de glömmer vi.. för stunden iallafall..)

Inga kommentarer: