onsdag, augusti 23, 2006

tankar

kvällar framför datorn med musik och msn kan vara gud så krävande på psyket. (egentligen hatar jag msn - men jag är ju addicted typ!) egentligen borde jag sluta sitta här när jag är trött, för det är då jag blir sådär överdrivet sentimental och alla känslor blir dubbelt så stora och dubbelt så många och tankarna svävar ut långt utanför horisonten. det känns som att ingen i hela världen förstår mig (okej, kanske inte riktigt så serious..) och jag vet inte vad jag vill eller vart jag vill komma, jag vet bara ATT jag vill.
jag vill göra något spännande som jag egentligen inte vågar. jag hatar att göra saker jag känner att jag inte kan kontrollera - men precis lika mycket så älskar jag det. att bara få släppas ut på öppet hav liksom, livrädd - men hell yeah vad härligt! ååh vad jag vill leva! helt ärligt så älskar jag faktiskt livet. visst finns det tillfällen då jag önskar att jag somnat och aldrig mera vaknat upp, men det finns också tillfällen då jag önskar att tiden aldrig ska ta slut! det hör väl till antar jag.. efter regn kommer sol och allt det där man brukar säga liksom.

Inga kommentarer: