tisdag, augusti 15, 2006

lördagen som gick

lördagen var mycket bra! från början så skulle jag ju ha en mycket lugn kväll hemma, dels för att ekonomin skulle nog må bäst av det, dels behövde jag vila upp mig och det fanns lite annat att göra - men det drog jag snabbt ett streck över och var strax påväg mit stan. (ja, efter hundra års väntan på bussen vill säga..) jag bangar ju aldrig för nått ju. träffade terror twinsen :) och hade en mycket trevlig pratstund. sen bar det av till nästa ställe och kvällen gick som den gick. lördags natten innehöll typ allt - okej, inte allt men alla typ - eller kanske inte alla heller, men m å n g a. från blandade håll, blandad kompott typ. det var rätt lustigt alltihop på nått sätt. en blandning av folk som man kanske inte riktigt hade kunnat föreställa sig. som vanligt slutade allt på annat sätt än planerat, men det är väl precis så det ska vara!

Inga kommentarer: