onsdag, augusti 23, 2006

ikväll

Billie the Vision & the Dancers - hell yeah bra ikväll och det går liksom inte att står still. hörde dem för första gången för typ 2 (?) veckor sen och jag kommer inte sluta än, det är ett som är säkert.

Damn! & Timbuktuuuuu, Snook, Shayne Ward, Mange Schmidt - han är pinsam ja, but so am i!, Basshunter the one and only Basshunter - vad vore vårt liv utan dig liksooooom?!?, och lite andra artister som jag inte kommer ihåg för tillfället.. aa, det har varit en trevlig kväll.

och jag avslutar i sann Snook-anda:
.

Jag vet inte vart jag ska, men jag ska komma dit!
För exakt så känns det nu.
.
.
tänk vad jobbigt det kan vara att sakna bara.

3 kommentarer:

Charlotte sa...

jag tror att en viss mr cool inte vet var han ska .. men det vet och NI ska komma dit. right?

Charlotte sa...

men det vet DU skulle det vara

psychoo sa...

:)