söndag, augusti 27, 2006

?

ett halvår. ett halvt år. 6 månader. en förfärlig massa dagar. fan va sjukt. fast de dagar som är värda att minnas kan väl räknas på en hand. eller kanske två. eller nä, det är inte sant. det är fler än så. men så många dagar slösades bort (and i still believe we're wasting with the time sometimes..). allt detta för att det är så himla svårt att lita på folk.
ja. jag vet inte vad som ska sägas. det känns så länge sedan redan, det som hände för bara några veckor sedan alltså. ja, för en vecka sedan också. det känns som år..

...och jag vet varför. because i'm a fool. vem försöker jag lura?

jag vet vad som vore bäst nu. för mig. men brukar jag göra det som jag egentligen vet är bäst? nä, sällan. jag vill inte behöva tänka så mycket, analysera, disskutera. jag vill bara kunna göra det jag vill just nu. men tyvärr vet jag ju.. man får straffa för det sen..

...men seriöst, vad håller jag på med? vad tror jag?

orka.

Inga kommentarer: