torsdag, juli 27, 2006

VECKA 30

jag vet att andra har konstaterat det innan och jag likaså, men jag gör det igen. varför har man inte samma behov av att skriva av sig när livet är bra? eller är det kanske rent utav så att man faktiskt har samma behov, men att man helt enkelt inte har tid att sätta sig ner och tänka och känna och skriva för man har så fullt upp med att leva och njuta och vara glad?

i vilket fall som helst så är livet bra nu. denna vecka är nog snudd på den bästa på året. jag har spenderat i princip all vaken tid med mina bästa vänner och det kan nog inte blir bättre faktiskt!
middagen i måndags var supermysig och en perfekt start på vår vecka 30. mycket tjejsnack. (och är det vid nått tillfälle så är det väl nu jag behöver just det..). tisdag jäste vi på stranden och onsdagen går knappt att beskriva. låter det löjligt att säga att jag kände mig berusad av livet? ja. men så kändes det. lars winnerbäck och hans musik ger mig livslust och glädje utöver det vanliga, och han var så fruktansvärt bra! när det sedan dessutom finns så mycket känslor inblandade på annat håll som även de ger mig livslust och glädje utöver det vanliga, då blir det liksom max. och nä, jag kunde inte hålla det inom mig. jag var helt fruktansvärt glad. (jo, jag antar att det märktes.. hih..). idag, torsdag, har det bara fortsatt, landskrona och borstahusen it was. och det var nog härligare än härligast. hittade bästa stranden, med bästa havet och livet var underbart. pizzerian har ju nått speciellt och förhöjde stämningen lite extra så klart! imorgon, fredag, bär det av mot köpenhamn och shopping och förhoppningsvis ännu en helt underbar dag!

jag kan knappt vänta på att det ska bli imorgon.. jag vill bara fortsätta. jag är så glad. och när det känns såhär då går det liksom inte att sitta still, att vara tyst. jag måste leva till max och jag bara älskar det.

denna veckan kan nog beskrivas med enbart superlativ, hur många som helst. och jag skriver nog egentligen mest för mig själv, för att föreviga känslan och glädjen, så att jag aldrig glömmer hur bra livet faktiskt kan vara, men feel free to read if you want to.. iiiii.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

klockrent and u know it

psychoo sa...

vi är klockrena and we know it