tisdag, juli 25, 2006

vecka 30

mycket trevlig och god middag igår, i bästa vänners sällskap! det fotograferades en hel del och det är alltid lika kul att titta på sen efter! mycket tjejsnack, som alltid, och som alltid lika kul. men barnen inom oss kom även fram och det är precis så det ska vara! (jag ska aldrig förlora barnet inom mig.. gud vad tråkigt livet skulle bli då!)

idag har vi grillat oss på stranden igen och imorgon bär det av mot nya äventyr! Äntligen är det konsertdags, äntligen är det LARS WINNERBÄCK dags! jaaoouu! Vad jag har längtat och sett fram emot detta! Picknick och bästa sällskap medtages och det kommer att bli så kuul!

även på fredag bär det av norrut, mot Landskrona, pizza och bad. På fredag tar vi istället och styr stegen västerut för en shoppingtur och en lite allmänt njuta-av-livet-dag. fast så är i och för sig varje dag nu! och så ska det fortsätta vara!

men ännu är denna dagen inte slut. och jag hoppas att nobelpriset är nära.. jag vill ju kunna förstå.

puss och hej mina vänner, hoppas att ni också har det bra!

Inga kommentarer: