torsdag, juni 29, 2006

våren 06 - skiva

oj, upptäckte att jag bara hade 1 brännskiva kvar. men den kan jag ju iallafall utnyttja så länge, så får jag köpa nya imorgon kanske. håller iallafall på att bränna skiva nu med låtar som är våren 06, som jag lyssnat på så mycket att det enda jag tänker på när jag hör dem är våren som gått.

låtar:
1. Sister Hazel - Everybody
2. Ryan Adams - Wish you were here
3. Sister Hazel - Life got in the way
4. Matchbox 20 - Real World
5. Gavin DeGraw - Just friends
6. Matchbox 20 - Last beautiful girl
7. Sister Hazel - Effortlessly
8. Matchbox 20 - Unwell (acoustic)
9. Gavin DeGraw - Anyway
10. Ryan Adams - Avalanche
11. Sister Hazel - Come around
12. Howie Day - Collide
13. Sister Hazel - Think about me
14. Sister Hazel - Your winter
15. Lifehouse - Breathing
16. Sister Hazel - Your mistake
17. Howie Day - She says
18. Sister Hazel - Beautiful Thing
19. Lifehouse - You and me
20. Matchbox 20 - Breakfast at Tiffanys

mycket Sister Hazel hardet varit ja (i lööv)..

2 kommentarer:

Charlotte sa...

en riktig deeeeep mix om jag får säga min mening ;)

psychoo sa...

joo, det är nog sant det. och mer kommer, håller på att bränna en till nu.. :)