fredag, juni 16, 2006

Välkommen tillbaka!

Min bebis har kommit hem!
Äntligen har jag fått tillbaka min telefon och tro det eller ej men för en gångs skull har telenor faktiskt lyckats göra vad de skulle och den funkar igen! Inget ont om min gamla stöttepelare i nödlägen, den har ju faktiskt tagit ut sina typ sista krafter nu i 2 månader bara för att rädda mig och mitt behov av kontakt med andra människor via telefon och sms. Det är nog ingen lätt tid den har haft dock, fått stå ut med mycket. Jag har skrikit och svurit och skällt en del antar jag och det var den som var med mig när jag fick höra de menigarna jag så länge hoppats att jag inte skulle få höra, men det var faktiskt det som var sanningen ja.. aja. Nu har den nog inte många krafter kvar dock, batteriet har länge sjungit på sista versen, och snart är det väl totalt slut. Men förhoppningsvis ska jag väl inte behöva använda den så mycket nu när min bebis är tillbaka. För nu hoppas jag att den ska funka som den ska. Den har väl fått stå ut med rätt mycket den också, men mest bra tror jag. Den kastade ju in handuken i precis rätt stund för att slippa höra lurar slängas på i örat på mig tror jag. Nu hoppas vi istället på att den ska få vara med om mycket kul och få många roliga meddelande skickade till sig. Ett och annat trevligt telefonsamtal hade inte skadat det heller.. :)

Inga kommentarer: