måndag, juni 26, 2006

målare kanske?

05.30 var jag uppstigen, jadå. när jag fick syn på klockan i köket då den var 05.47 var jag precis påväg att säga att den klockan går ju fel, då jag kom på att nänä, klockan är inte ens 6 och här sitter jag och äter frukost. kändes det galet? jaa. men så kommer de kommande 4 veckorna se ut. det är bara att genomlida för dessto bättre kommer det kännas sen när det klirrar till i kassan : ) ...
fast idag har det faktiskt varit kul, har målat hela dagen, och jag gillar det faktiskt. hoppas att det blir mer av det, fast en del målning vet jag ju att vi har att vänta, najss. kanske ska sadla om till målare istället? det är sådär lagom avslappnande liksom och man får kladda lite och bli smutsig, ja jag tror jag har hittat min karriär : ) ..

Inga kommentarer: