lördag, juni 03, 2006

the good days..

balen var fantastisk och alla var så sjukt fina. jag trivdes jättebra i min klänning och hade inga problem med skorna faktiskt. perfekt!
igår var det dags att fira studenter. kvällen blev typ mer än perfekt tyckte jag. jag hade helt otroligt kul och hoppas att de som tog studenten också hade det. hade is överallt och klänning och skor var genomblöta typ, men det var kul det också. typ halva högstadieklassen fanns på plats och frågan är om man kanske skulle ta och fixa en reunion fest?
idag kunde man väl kanske mått bättre, men jag klagar absolut inte. challe och jag har fortsatt med vår spontanitet och satte oss med lite chansning på en buss som vi hoppades skulle ta oss till husie. och jodå, vi kom fram och fick se ett lag, nästan enbart bestående av bakfulla grabbar, spela match. på vägen hem blev det mackedonkan som kompensation till att det inte blev någon nattamat i natt.

Inga kommentarer: