torsdag, maj 04, 2006

wounderful!

Life is delicious...
...när vädret är så som det är nu. solen skiner och det är varmt.
...när man kan cykla hem från skolan utan jacka och utan att frysa!
...när man kan sitta ute på rasterna.
...när man kan sitta på balkongen och sola och läsa läxorna samtidigt.
...när man ser hur glada alla människor är och blir av vädret.
...när det känns som att provet idag gick som en dans (ja, nästan iallafall).
...när det snart bara är en månad kvar till studenten också (men det är skrämmande som fan också! i ytterligare typ 4-5 veckor vet jag vad jag gör, ungefär iaf, men sen har jag ingen aning om vad jag gör i resten av mitt liv....)
...när det är lika kort tid till alla andras studenter också.. då ska det firas! yeeiiih.
...när kaffemaskinen har kommit till skolan.. haha. jag är beroende, ja!
...när det snart är helg igen, fastän förra helgen nästan nyss tog slut.
...när jag har fixat klänning och skor till balen (nu är det bara student-outfiten kvar!)
.
...när.. ja, massor utav när. kommer inte på konkret bara.. men erkännas måste att livet inte bara är förjävligt ändå.. mestadels är det väl vädret som gör det (jag älskar vädret så som det är nu!) för det går inte att vara nere när det är så här.. inte ens om man försöker går det att deppa typ.. och man får väl acceptera att allting inte alltid kan bli exakt så som jag vill. fast det är kanske tur det.. jag vet inte? .. det som ska ske, det sker.. och det ska nog bli bra ändå.
.
ciao!

Inga kommentarer: