söndag, maj 07, 2006

okej

okej, jag vet ingenting längre känns det som.
fast imorgon är det ny vecka och då blir det väl till att skärpa till sig igen. denna veckan ska jag vara duktig och anstränga mig för att göra det bästa möjliga. skolan ska gå som en dans, okej!
jag ska inte grubbla så mycket, för det ställer bara till det.. jag kommer ju ändå inte komma fram till vad jag känner och tycker för jag vet verkligen inte längre. vissa saker ger mig fortfarande fjärilar i magen, men jag vet inte om jag orkar tänka på de sakerna längre.
om en månad är det studenten och jag ska inte oroa mig för vad som händer sen. spelar roll om man går runt och har ångest, den tiden kommer ju komma ändå så då kan jag lika bra låta bli att tänka på det fram tills dess iallafall.
jajaja... det är sommar och varmt och jag älskar det!

Inga kommentarer: