tisdag, mars 14, 2006

the fucking blue door

jag letade land och rike runt efter the blue door, the fucking blue door, för jag tyckte att den var så speciell. äntligen hittade jag the fucking blue door, mycket närmre än vad jag trodde. och tänkte att nu har jag nog äntligen hittat rätt door, det måste vara denna som är den riktiga, den är ju blue och den är speciell. det kändes rätt på nått konstigt sätt. och visst var den speciell, den var ju blue, och det är inte så himla många doors som faktiskt är blue. men i slutet visade det sig ju ändå att det egentligen inte var något speciellt med den, den såg bara lite annorlunda ut, men i grund och botten var det ju ändå bara a door, a fucking door, och varför skulle den vara annorlunda än någon annan?

2 kommentarer:

Anonym sa...

du e så klockren. fika sen mee love

psychoo sa...

jo, tyckte att det var en så passande liknelse på nått sätt..