tisdag, februari 14, 2006

the score

har ni förresten sett ryan cabreras program på MTV ?
det går ut på att 2 killar ska skriva var sin låt till en tjej som de bara sett på bild och den hon sen väljer bara genom att lyssna på låtarna får en date med henne, eller att 2 tjejer skriver var sin låt till en kille osv, ja ni fattar.. det är faktiskt kul att titta på. de får bara typ några timmar på sig att skriva en låt, både text och musik, fattar inte hur de klarar det. fast ryan hjälper ju till förståss, och han är ju bra. vet tyvärr inte vilka dagar/tider det visas, men det lyckas alltid komma precis när jag tittar.. the score tror jag att det heter förresten.

men varför skriver ingen låtar till mig? jag vill också få en låt skriven till bara mig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har sett deeeet =) mkt trevligt och ryan är så energisk!

psychoo sa...

ja, visst är han, och ganska söt också.. :-)