söndag, februari 05, 2006

presenter!

i fredags fick jag 2 spontana presenter av challe! det är så kul med spontana presenter och jag blev verkligen jätte glad (jag älskar ju skivor ju!!)! det var två skivor, bad cash quartet - midnight prayer och jamie meyer - it´s all about me. midnight prayer har jag ju lyssnat på rätt mycket innan och självklart ville jag ha den eftersom där är massor av bra låtar (bland annat valentine). jamie var ju med i popstars för nått år sen och jag gillade hans musik då, har inte lyssnat så mycket sen, men denna skivan va faktiskt rätt grymm .. så där lättsam och trevlig liksom :) . så det var två jätte lyckade presenter,

tack challe!


UPDATE! mycket riktigt, 12 nya skivor sen julafton för min del. det är nog rekord, tror aldrig att jag har fått & köpt så många nya skivor på så kort tid. but me like!

3 kommentarer:

Charlotte sa...

hur många är det nu? 12 skivor? :)

psychoo sa...

exakt, 12 nya skivor sen julafton! :)

Charlotte sa...

big uuuup ! =)