måndag, februari 27, 2006

27 februari

jag är förvirrad och tankspridd och trött och kan verkligen inte konsentrera mig. därför sitter jag och lyssnar på sister hazel och tänker, tänker, tänker. men egentligen har jag inte tid med det, prov imorgon och jag kommer typ misslyckas lika mycket som på förra provet.. men egentligen, vad gör det om hundra år? fast jag borde ju ändå försöka.
det är måndag, och musiken i skolan imorse va kul och snart är det prison break, men jag är alldeles för förvirrad för att kunna tänka på de bra sakerna.

aja. jag har inte orkat skriva här på länge och kanske gör jag inte det denna veckan heller. eller så gör jag det. vi får se. det kan hända att jag återkommer med en liten kärleksförklaring till sister hazel's musik eller nått.. :) .. eller bra låtcitat, har upptäckt så många bra låtar på senaste.

over and out, hörs.

ps. var fan kom snön ifrån? fattar dom inte att det ska vara VÅR nu, vår vår vår! jag är trött på snön nuuuu!

Inga kommentarer: