fredag, januari 13, 2006

veckans musik

måste berätta lite om veckans cyklings-musik också. den musiken som jag lyssna på när jag cyklar fram och tillbaka till skolan varje dag vill säga :) .

green day - basket case : perfekt, speciellt om man sjunger till. eller mimar gör jag egentligen, men det känns som att man sjunger. och det blir sån känsla och lite frustration vilket gör att man bara cyklar snabbare och snabbare och snabbare, och så är man snart hemma.. :) .. sjukligt bra låt också. varit en av favoriterna sen typ jag vet inte hur länge tillbaka.. då nångång på lågstadiet när killarna i klassen äldre mimade till den. och alla tjejer blev väl lite mer eller mindre kära i dom.. hah. jag minns det som igår. och låten var jätte bra minns jag att jag tyckte redan då.
härom dagen lyssnade jag på ryan cabrera - yesterday's gone på vägen hem också. då typ flög jag hem. var helt glad och hade bara tankarna på dagens händelser och tanken som jag hade fått då. så klockrent var min enda tanke just då "jag vill bara HA dig!" . (varför ska allt vara så konstigt?)
daniel lemma - straight arrow är också en sån låt som man liksom flyger hem till. för den är också så bra och mysig typ..

Inga kommentarer: