måndag, januari 30, 2006

Utmanad

..av lovely Challe.

"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade. "

1. Jag dagdrömmer alldeles för mycket. Ibland så mycket att jag har svårt att vara social för att mina tankar är någon helt annanstans. Visst kan det vara farligt ibland, men ack så trevligt :) ..

2. Jag pratar ibland alldeles för mycket, till och med så att jag blir trött på mig själv tillslut.

3. Det händer att jag dricker mjölk direkt från paketen bara för att jag inte orkar ta fram ett glas, och dessutom är det onödig disk :) ..

4. Mina morgonrutiner måste jag göra exakt likadant varje morgon annars blir jag förvirrad och glömmer garanterat något... samtidigt som jag tycker att det är så tråkigt med rutiner och att något är likadant hela tiden.

5. Ibland är jag paranoid och får för mig att folk följer efter mig, det kan vara rätt frustrerande.


Hoppas att det duger. Men jag skickar inte vidare för typ alla har ändå gjort det redan..

Inga kommentarer: