tisdag, januari 17, 2006

gamla foton

har fått foton från barcelona-resan i oktober nu. ååh, vad jag längtar efter värmen. det ser så skönt ut på fotona :) . massa roliga foton, det är ju bara de bra minnena som fångas på foto oftast och det är väl tur det. för när det var bra och kul där så hade vi verkligen jätte kul (kan jag iallafall säga såhär i efterhand..).
upptäckte foto på italienaren också, han som jag först trodde var brasilianare och kläckte ur mig någon skum kommentar om varför han hade en tröja som det stod "sao paulo" på om han inte var från brasilien, eller nått sånt konstigt. och jag som tyckte att han var söt, men jag var väl den enda som inte pratade med honom, för jag vågade inte (och fråga mig inte varför??). allt blev bara så konstigt, haha. men att han var söt minns jag iallafall rätt :) .
där är ett foto på mig och några andra också(från samma kväll) där det är en kille som står och håller armen om mig och jag kan absolut inte minnas vem han är eller vad han gör där, eller varför jag står brevid honom. sånt är lite läskigt. men den kvällen var ändå jävligt rolig alltså :) .

på lördag är det massa fest igen. oo, ska bli kul!!

Inga kommentarer: