onsdag, december 07, 2005

sleeping beauty

igår va en sån fel-dag som så många andra har varit på senaste. allting va bara fel och jobbigt och fruktansvärt och jag undrade varför jag överhuvudtaget hade stigit upp ur sängen? och så var jag så fruktansvärt trött så jag bestämde mig för att lägga mig tidigt. satsade på 20.00, men som jag anat hann jag inte riktigt det, men 20.30 gick jag iallafall och la mig. sov så himla gott och länge (nästan 10 timmar!) som jag inte gjort på jag vet inte hur länge. och det var riktigt väl behövligt. så idag var jag på G, :-) .. jag var så himla laddad inför provet idag dessutom, och jag hoppas verkligen att det nu gick bra också. projektarbetsmöte idag också, allt kändes bra, saker och ting börjar klarna.

fortsätt så här nu snälla allt. !



tyvärr var det inte riktigt ett sånt här uppvaknande jag fick, men ändå... :-)

Inga kommentarer: