tisdag, december 20, 2005

Happy People Never Fantasize

"you get so used to being sad you never try to be glad you get so used to being sad oooh but happy people never fantasize happy people never fantasize happy people never fantasize oh I want to be a part I look for love in a hollow heart I want to be a part of something happy people never fantasize happy people never fantasize my life is a compromise oooh I don't need to be with people who don't care about me and happy people never fantasize"

"Happy People Never Fantasize"- Broder Daniel

(flashbacks till den gamla "fucking åmål"-tiden, den var ju med där och lyssnades på mycket då, från soundtracket till filmen och den påminner om filmen så mycket på nått sätt. men den är bra, mycket bra. men jag tror inte att det stämmer (att happy people never fantasize alltså).)

2 kommentarer:

Charlotte sa...

nej? den var inte med i fucking åmål väl? hihi el vad vet jag!

psychoo sa...

haha. stämmer kanske, dåligt påläst där. :-) men det var iallafall i det sammanhanget jag lyssnade på den först har jag för mig.. där är iaf en amssa andra broder daniel låtar med på soundtracket. men det stämmer nog som du säger... hah