söndag, oktober 02, 2005

palla packa..?

packa, packa, packa.. palla?! har börjat plocka fram lite saker jag ska ha med mig nu iallafall.. men det är svårt att veta vad man kan behöva och känner för att använda just då när man är där. och hur vet man vad man ska ta med för smycken och så, då måste man ju testa allting med alla olika plagg och riktigt så ambitiös är jag nog inte.. så det blir till att ta med allting, eller så mycket man får plats med iallafall..

och så har jag invigt min nya kappa, eller gamla egentligen, men mormor var så snäll och sydde om den lite till mig så nu är den som ny. och typ hundra gånger bättre än innan. fast det var nog lite för varmt väder för den idag upptäckte jag sen.
och så har jag provat typ en miljon olika stövlar i olika affärer, finns så många fina. tyvärr så är de oftast inte lika fina på, men ändå.

Inga kommentarer: