lördag, oktober 15, 2005

hemma!

Ja, jag är ju hemma igen. Kom hem i tisdags natt, men sen dess har jag varit alldeles för trött och oinspirerad för att ta mig an att skriva här.
Men Barcelona var toppen. Otroligt mysig stad med smala gator kors och tvärs. Många fina byggnader och andra sevärdheter (sånt som jag vanligtvis inte brukar uppskatta, men här gjorde jag verkligen det). Bra festande och shopping var där ju också och en del pengar lyckades jag ju göra av med :) .
Men ändå skönt att vara hemma hos nära och kära igen och att få sova i sin egen sköna säng! yees.


Nu håller jag på att arbeta med mitt projektarbete, nån gång måste man ju tyvärr börja. Men det är faktiskt rätt intressant, synd bara att det är så jobbigt. Och det är ju inte det enda man har att göra heller.

Inga kommentarer: