torsdag, september 29, 2005

hallå där!

senaste impulsköp: timo räisänen skivan
bästa promenad: med rätt person/personer kan det nog bli var som helst
favoritdryck: mjölk och nyponsoppa
äter lyxmiddag på: lyxsmiddag? godast är det nog oftast hemma..
favoritgata: min! hah, nä, jag vet inte..
bästa förfestmusiken: varför inte gyllene tider? :)
reser helst till: gärna stockholm
bra gå bort-present: choklad, blomma ? beror på till vem kanske.
favoritlyxartikel: juicy tubes kanske (lyx?)
älsklingsljud: bra musik
senaste upptäckt i stockholm: årsta , hih
favoritgalleri: inte riktigt min grej
tidning jag gillar: cosmopolitan..
favvosajt: ingen speciell
här bjuder jag mamma på middag: hemma (precis som att det har hänt många gånger, hah)
favoritförort: hah (?)
fikar gärna på: espresso house
favoritbutik: h&m ligger ju bra till
bästa lunchställe: salladsstället vid värnhem typ
favoritgrönsak: gurka
favoritfärg: grönt
favoritmärke: har nog inget direkt. nudie kanske, men bara för att mina underbara jeans är därifrån
favoritdjur: katter
bästa nu levande regissör: vet inte
stjärna jag vill träffa: säkert massor
favvoskor: var mina röda puma, tyvärr så är deras tid kanske över, så nu vet jag inte..
klädkonto per månad: lite olika
modeförebild: ingen speciell, allt typ..
motionerar: jaså?
mest överskattade affär: vet inte
dyraste jag köpt: diesel jeansen skulle jag tro. ingen aning?
mode jag aldrig vill se igen: jazzbyxor med kjol utanpå
favoritprodukt på systembolaget: cider
bästa fyllekäket: typ mcdonalds
dansar helst till: nått glatt, medryckande
senast gnolade: i skolan nynnar jag ofta på "total eclipse of the heart" - bonnie tyler av någon konstig anledning
senaste fyndet: fynd? tyvärr lyckas jag nog inte göra så många fynd..
bästa romanen: ingen aning
bästa diktsamlingen: "De vackraste kärleksdikterna"
favoritprodukt på apoteket: alvedon är ju alltid bra att ha
fulaste färgen på kläder: hmm..
i min cd-spelare: just nu timo räisänen - lovers are lonely
beställer i baren: nått gott
användbar pryl: mp3-spelaren

(kanske inte så givande, men lite tidsfördriv iallafall. eller rättare sagt ett sätt att för en stund glömma provet imorgon..)

Inga kommentarer: